19 Ocak 2014 Pazar

Başak & Balık Sonsuzluğun Dünyadaki Yansıması





Bir Balık ile Bir Başak evvel zaman içinde kalbur saman içinde iken karşılaşırlar ve dünya o günden sonra iki ayrı yaratılıştaki insanın, birbirine duyduğu sonsuz çekimi ve aynı zamanda birbirlerini bir türlü anlayamayan doğalarına şahit olmaya başlar..
Biri mantık insanı, biri dalgınlıklar insanı.. Bu iki insan tesadüf olunca ne mi olur, bakın neler olur J

Hep ciddi yazı yazacak değilim öyle değil mi :))

1)
Başak: Canım sana söylediğim konuyu düşündün mü ?
Balık: Hangi konuyu aşkım ?
Başak: (ifadesiz bir yüz takınarak) Şaka yapıyorsun sanırım.. Nasıl unutursun ?
Balık: Neyi unuttum ki ?
Başak: Neyi mi unuttun ? İnanmıyorum sana, sen sanırım beni hiç düşünmüyosun!
Balık: Olur mu tüm hayallerim seninle
Başak: Tamam da peki sen düşündün mü o konuyu ?
Balık: Aşkım benim o konudan hiç haberim yok, konu tam olarak neydi ???
Başak: ııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı

2)
Balık: Sen benim hayallerimin en güzel yanısın. Seni görmeyi çok özledim..
Başak: Tamam canım gel o zaman..
Balık: Nereye ?
Başak: Nereye olacak yanıma.
Balık: Haa tamam, o zaman haftaya yanındayım birtanem

1 Hafta Sonra…

Balık: Aşkım nasılsın ?
Başak: Nasıl olayım sence !!!
Balık: Niye bir şey mi oldu ki ?
Başak: Ne mi oldu ? Ne demek ne oldu ? Sen daha iyi biliyorsun ne olduğunu ?
Balık: Benim bilmem gereken bir şey mi vardı ?
Başak: Offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

3)
 Balık burcu akşam arkadaşlarıyla dışarı çıkacaktır ve bizim meraklı da olayın detaylarını öğrenmek istemektedir.
Başak: Sevgilim bak beni bilgilendir, kaçta gideceksin, kaçta geleceksin, ne yapacaksın yoksa merak ederim tamam mıııı?
Balık: Tamam aşkım hiç merak etme hep haber vericem.

45 dk sonra...

Balık: Ben Alsancaktayım.
Başak: ??? Hani arayacaktın giderken ?
Balık: Aşkım o sırada acele çıktım unuttum
Başak: Neeee ? Beni mi unuttun ?
Balık: Aşkım seni unutmam mümkün mü hiç ? Sen benim kraliçemsin..
Başak: hımm peki o zaman ama arada mesaj at, konuşalım, bak merak ederim sonra..
Balık: tamam aşkım hiç merak etme zaten tüm aklım sende.. (!)

3 saat sonra… akşam 23.00

Balık: X mekana geçiyoruz, süperim, beni merak etme.
Başak: Çok düşüncelisin, çok teşekkür ederim !!!! (Allah seni kahretsin inşallah)
Balık: Bir problem mi var ?
Başak: Cehennemin dibi var !


4) 
Başak: Canım ben artık kola içmemeye karar verdim, çok sağlıksız, ayy allah korusun sonra erken yaşta hastalıklara falan tutulurum, malum bu kola bir sürü organa zarar veriyormuş..
Balık: Ha bi de içmeyi düşünüyodun yaniii !
Başak: Niye, ne demek istedin şimdi sen !
Balık: Afrikada'da milyonlarca insan aç iken, sen hala burada kola içip içmemeyi tartışıyorsun.. İnanamıyorum.. Biliyor musun oradaki insanlar ne durumda.. Bu dünya neden böyle, niye hiçbirimiz eşit yaratılmadı ki.. 
Başak: ????!!

5) Başak: Seninle ilk tanıştığım gün aslında seni beğenmemiştim, ama sonra halin tavrın, özenli düzgün hareketlerin ve konuşmaların, kendini geliştirme isteğin, -de leri ayrı yazışın, dilbilgisine önem vermen, çevreye, doğaya ve insanlara karşı hassas yapın doğrusu beni biraz etkiledi..
Balık: Ben ise seni ilk gördüğüm andan itibaren "tarifsiz" bir aşkla seviyorum..
Başak: ............

6)  Binbir tavır, surat ifadesi değişikliği ve kapristen sonra nihayet Başak insanı Balık'a bir problem olduğunu fark ettirebilmiştir.
Balık: Küstün mü sen bana?
Başak: Ne münasebet yetişkin insanlarız ben küsmem!
Balık: Neyin var peki ?
Başak: Sen beni hiç dinlemiyorsun ki..
Balık: Olur mu aşkım dinliyorum seni tabi ki, anlat bakayım aşkına kim canını sıktı senin ?
Başak: Sen !
Balık: Ne ? Ben mi  ? Neden ? Benim hiçbir şeyden haberim yok ki..
Başak: Şimdi sen geçen cuma Ahmetler'le eğlenmeye gitmiştin ya oraya 9 da gideceğini söylemiştin ama 10 da gitmiştin, sonra ben seni aramıştım açmamıştın, mesajıma cevap da vermemiştin, sonra ben sana ulaşamayınca..
Balık: Aşkım tabi ki ulaşamadın çünkü ben seni o kadar çok düşünüyorum ki, sırf sen bana arar da ulaşamazsan diye telefonumu şarja taktım üç saatte doldu..
Başak: :SS !! ?? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! İmdaaaat !

Balık’ın unutkanlıkları ile Başak’ın unutmamazlıkları yan yana gelince ne mi olur ? Belki ilk görüşte aşk, belki senelerce sürecek kopmayan bir ruhsal bağ..  Gerekten de en iyi dostluklar ve ilişkiler bu ikiliden çıkabilir, çünkü zıtlıkların dünyası birbirini tamamlar ve kişi kendinde eksik olan şeyleri karşısındakinde görmeye, onun aracılığıyla tamamlanmaya başlar.. ve tabi ki gerçek şu ki, birbirilerini anlamaları çok uzun zaman alabilir.. J




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder