8 Mayıs 2016 Pazar

Merkür Bile Güneş'in Kalbinde, Peki ya Sen ? :)




Ve işte nihayet oldu :) Astrologlar ve astroloji severlerin her yıl merakla bekledikleri, bazı astrologların mütemadiyen her Merkür Güneş kavuşumuna “İşte Merkür Güneş’in kalbinde..” diyerek yanıldıkları, nihayetinde işin içinde Merkür gibi hızlı ve şakacı bir gezegen olunca, yalan yanlış her bilgi ile her şeyin birbirine karışmaya oldukça müsait olduğu zamanları geride bıraktık ve beklenen sonuca geldik :) 

Duyduk duymadık demeyin: 9 Mayıs Pazartesi günü Merkür Güneş’in Kalbinde! Pozisyon 17.58 ile 18.24 aralığında tap noktada olacak ve akşam saatlerinde devam edecek. 

Efendim bu pozisyon her yaşandığı dönemde birçok Astroloji sever ısrarlı aynı espriyi sosyal medyada döndürmektedirler.. “Merkür bile Güneş’in kalbinde, benim kalbim hala boş..”  :)

Gezegen Merkür ve diğer tarafta da konuya muhatap olan Güneş olunca, buna semboliklere uygun bir isim bulalım dedim ve “Kalp Hırsızı” ismini koydum :)

Kalp(Güneş), Hırsız (Merkür) Hatta abartıp burcu da ekleyebilirim. Kalp(Güneş), Hırsız(Merkür), Çapkın (Boğa) yani Çapkın Kalp hırsızı… 

Tabi ki kalbinize kimin gireceği, giren kişinin ne zaman gireceği, doğru ya da yanlış zamanda giren bu kişinin kalbinizde ne işler çevireceği biraz da kadere kalmış sanki :) Özellikle de gökyüzünde Satürn, Mars ve Merkür Retro iken :)

Gittiği her yerde "Herkesmiş gibi davranan" ve her yere kolayca uyum sağlayıp sızabilen bu gezegen, şimdi Güneş'in kalbinde ağırlandığı için kendini yanlışlıkla Kral sanabilir :) Dolayısıyla oldukça iddialı cümleler, etkili kelimeler ve fikirler bekliyorum dersem yalan olmaz :)

Şimdi ben de dahil herkes sizi “Süper haberler alacaksınız” beklentisine sokmuşken, ben hemen bir Başak olarak bazı ek uyarılarda bulunayım dedim :) Merkür usta bir hırsızdır ve Boğa Burcu’nda, Güneş’in kalbinde gerçekleşecek bu pozisyonda Allah muhafaza ama paranızı, malınızı mülkünüzü, sosyal medya hesaplarınızı, kredi kartınızı da dahil olmak üzere çok usta bir şekilde çalan insanlarla karşılaşabilirsiniz örneğin.. Hadi çalındı diyelim, polise savcıya gitmeden, Twitter’a başvurmadan, adeta bilişim suçları uzmanı gibi 24 saat geçmeden “Şu kişi çaldı” diye ortalığa dökülenler de bu süreçte “Birilerini karalama” fikrini popüler hale getirme acizliğinden yararlanabilirler örneğin… Neyse.. :)
Görüldüğü üzere her kalbinize giren masum olmuyor :)

Boğa Burcu’nun sakin doğasını harekete geçiren Merkür, ani bir patlama ile hiç beklenmedik haberleri gündeminize getirebilir örneğin.. Nitekim şu anda gökyüzünde geri hareketine devam eden bu gezegenin sahibi Venüs Boğa Burcu’nda yoluna devam ettiği için, bu ani haberlerin kaynağı elbette “Sosyal ilişkiler, arkadaşlıklar, evlilikler, devam eden özel ilişkiler, eskide kalmış insanlar, geçmişteki sevgililer, daha önce para diyaloğuna girdiğiniz insanlar, akrabalar, kardeşler” olacaktır. İyi noktası yok mu ? Tabi ki var, bir bakarsınız eski sevgiliniz evlilik teklifi etmiş ya da eski ortağınız sizi arıyor :) (iyi mi kötü mü karar veremedim)

Üstelik Merkür Güneş Kavuşumunun sahibi Venüs, gökyüzünde Neptün ile oldukça romantik bir bakış açısı oluşturarak, toprak elementinin “Realist, gerçekçi ve yeri gelince katı olabilen” doğasını yumuşatıp, gardını indirerek, olaylara bir sis perdesinin ardından bakmanıza ve bunu yaparken “Aslında eminim düzelecek, biliyorum ki o çok iyi bir insan, şu ana dek birçok fedakarlık yaptım, bundan sonra da fedakarlık yaparak kazanacağım..” cümlelerini kurmanıza ve dahası gözü kapalı olarak birinin hayatına ya da şartlarına teslim olmanıza sebep olabilir. Ancak bunu yaparken, 25 Mayıs’a dek gökyüzünde kafa karışıklıklarına oldukça açık bir enerji olduğunu hesaba katmayı unutmayın ki sonradan sizin fedakarlık dediğiniz şeyler “kayıplara” dönüşmesin.. 

Bu süreçte sizden doğrudan yardım talep edilmedikçe, kimse için saçınızı süpürge etmeyin !
Dibini görmediğin sulara dalma diyen ünlü kişi kimse ona inanın ve bu retrolar sürecinde emin olmadığınız ilişki süreçlerine girmek yerine, kıyıda kalarak 25 Mayıs’ı bekleyin :)

Önemli yatırımları “ilk kez” yapacaksınız yine beklemenizde fayda var.

“Aaa ama ben iş konusunda avantaj bekliyordum” diyorsanız üzülmeyin :)  Merkür Güneş pozisyonunun sahibi Venüs gökyüzünde Jüpiter ile uyumlu açıya ilerliyor ve bu hafta genelinde iş hayatınızla ilgili özellikle “süregelen işlerde, uzun süredir devam eden iş görüşmelerinde, geçmişten tanınan insanlarla iş yapma konusunda, çok önceden belirlenen bir projenin hayata geçmesinde” size avantaj sağlıyor olacak.

Özellikle yarın akşam göreceğiniz rüyalar “Haberci” olarak tanımlanabilir. Zira Merkür Tanrılar arasında haber taşıyan bir ulaktır ve size sadece günlük yaşamınıza değil, rüyalar aracılığı ile de haberler getireceğine şüphem yok :)
Bu pozisyonu sağlıklı geçirmek için, yaratım gücünüze güvenin ve olmasını istediğiniz konularda bol bol hayaller kurun. Sakin ve sessiz bir iletişim şekli benimseyerek, bağırmadan, problemleri empati yoluyla çözmeye çalışın. Özellikle yarın akşam kendi inançlarınıza göre dua edin, meditasyon yapın, ancak bunlar biliyorsunuz ki bir beyaz kağıdı alıp yakma meselesi değil.. 

Önce kalbinize, kendinize ve yeteneklerinize odaklanarak başlayın. İlk hedefiniz kendinize verdiğiniz değeri kendinize göstermek olsun. Gözlerinizi kapatıp kendinize “Seni seviyorum” demeniz bile çok etkili bir ritüeldir. Ardından kendiniz için “Hayırlı” olan niyetlere odaklanın ve bunu dilemeyi tercih edin.

Bu süreçte duygularınızı ya da projelerinizi yazılı hale getirin ki, sonradan ne kadar da çok işinize yarayacağını gözlemleyin !  Özellikle birden bire gelen fikirlerin kıymetli olduğunu ve gelecekte harika yansımaları olabileceğini belirtmek isterim.

Geçmişten gelen konuları temcit veya tecrit pilavi gibi döndürüp döndürüp yarın insanlarla paylaşmayın ki bu güzel enerji boşa gitmesin.. 

Unutmayın, insana ruhsal yardımı önce ve en iyi kendisi verebilir.. Diğer herkes aracıdır ve diğerleri sadece kendi yaşamlarındaki bakış açısı ve gelişmişlik kadar size yardım verebilirler..
İşinize yarayacak, etkili ve güçlü haberler almanız dileğimle.. !

2010'dan bu yana yazdığım en ciddiyetsiz ve üslupsuz yazıyı şu an Merkür Retro'da yazdığım için beni bağışlayın.. Hoş, komik oldum mu onu da bilmiyorum :))) Olmasam da neyse ben baya eğlendim :)


Merkür bile Güneş’in…. :) :) :) 

Didem Şarman

(Görsel Kalp Hırsızı isimli diziye aittir) 

2 yorum:

  1. Çok tatli bir yazi okudum:-) ve fazlaca faydali... Elinize sağlik.

    YanıtlaSil
  2. Çok tatli bir yazi okudum:-) ve fazlaca faydali... Elinize sağlik.

    YanıtlaSil